Toimitus

Miten tilaukseni toimitetaan minulle?

Tilauksesi lähetetään Bring kautta ja toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Saat seurantalinkin kun pakettisi on lähetetty, jotta voit seurata tilaustasi. Jos olet tilannut tuotteen, jota ei voida toimittaa, ilmoitamme siitä sinulle. Jos tilauksessasi on useita tuotteita, nämä tietenkin lähetetään.


Kuinka pitkä toimitusaika?

Normaali toimitusaika on 2-4 arkipäivää, sesonkiaikoina voi olla 3-5 arkipäivää tilauksesi vastaanottamisen jälkeen.


Mitkä ovat tilaukseni lähetyskulut?

Toimituskulut ovat 5 euroa tilauksesi koosta riippumatta! Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksille! Toimituskulut ovat nähtävissä tilauksen yhteenvedossa kassalla, ennen tilauksen vahvistamista.


Tilaukseni ei ole saapunut, vaikka tilauksesta on kulunut 7 päivää?

Syitä voi olla monia, viivästykset liikenteessä, punaiset päivät jne. Yleisin syy on, että tilaustiedot ovat virheellisiä. Ylimääräinen numero puhelinnumeroon, c/o tai kirjoitusvirhe. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi apua!


Voinko noutaa ostokseni varastostanne Kalmarista?

Valitettavasti et voi itse noutaa tilaustasi meiltä Kalmarista. Syynä on, että se ei ole kustannustehokasta. Olemme jättäneet pois kalliit liiketilat ja kalusteet säilyttääksemme alhaiset hinnat ja nopeat toimitukset asiakkaillemme.


Mitä jos tuote on toimitettu vaurioituneena?

Kaikki tuotteet tarkistetaan, ennen kuin ne lähetetään asiakkaalle. Siitä huolimatta onnettomuuksia voi aina sattua. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme ratkaista ongelman viipymättä, koska sinä olet asiakkaana meille tärkeä.


Ovatko kaikki tuotteet varastossa ja heti toimitettavissa?

90% tuotteistamme on varastossa. Jokaisen tuotteen kohdalla kerrotaan, löytyykö sitä suoraan varastosta. Varastomme päivitetään reaaliaikaisesti.


Onko sinulla kysymyksiä?

Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.